KSA: Concurrentie-onderzoekvoor 'n optimaal verkoopresultaat
Concurrentie-onderzoek
In een dynamische markt met veel concurrenten is het van groot belang dat u zich kunt onderscheiden. Om inzicht te krijgen in uw sterke en zwakke punten ten opzichte van de concurrentie is concurrentie-onderzoek heel belangrijk.
Bij het concurrentie-onderzoek wordt de kracht van alle concurrenten en hun producten bepaald. Dit gebeurt op basis van verschillende criteria afhankelijk van het type bedrijf en product. Criteria waarop de analyse zich gaat concentreren kunnen bijvoorbeeld zijn naamsbekendheid, imago, productkenmerken, prijs, kwaliteit, service, etc.
Een concurrentie-onderzoek van KSA geeft u veel inzicht in de marktpositie van uw bedrijf.
U kunt bij ons terecht voor alle commerciële of marketing vraagstukken waar u mee te maken heeft:
- Verdere ontwikkeling van uw commerciële strategie
- Optimaliseren van uw commerciële organisatie
- Van productgerichte verkoop naar conceptuele verkoop
- Concreet maken van uw onderscheidend vermogen
- Commercialisering van de technische verkoop
- Marktonderzoek
- Concurrentie-onderzoek
- Introductie van een nieuw product c.q. nieuwe dienst
U wilt ook uw commerciële daadkracht vergroten?
De uitvoering van ons doeltreffende aanvalsplan leidt tot commercieel succes.
Vul onderstaand formulier in voor de eerste stap naar professionele verkoop.